Veelgestelde vragen
Persoonlijk langskomen
Kleurenring ontvangen
Uitleg hoofdomtrek meten
Verkoopt It’s My Hair 100% echt haar?
U kunt haren kopen zonder ze in te laten zetten. Tevens kunt u diverse behandelingen laten doen. De haren zijn online te koop bij www.itsmyhair.nl en op verschillende verkooplocaties. Bel ons gerust! Telefonisch contact met ons serviceteam 040 843 4011.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Bestelling annuleren of wijzigen
Status van mijn bestelling volgen
Niet voorradig, tijdelijk uitverkocht
Waar kan ik inloggen?
Hoe gebruik ik mijn Cadeaubon?
– Cadeaubon is te gebruiken voor het gehele assortiment
– Cadeaubon heeft onbeperkte geldigheidsduur
– Cadeaubon is NIET gekoppeld aan een minimale en/of maximale bestelwaarde
– Cadeaubon wordt in het geval dat u artikelen retourneert weer als shoptegoed op uw account bijgeschreven
– Verrekening na bestelling en uitbetalen in contanten is NIET mogelijk
* U kunt bij een bestelling dus meerdere cadeaubonnen gebruiken, maar altijd slechts één kortingscode
** Ook nadat u artikelen geretourneerd heeft moet deze minimale bestelwaarde nog steeds behaald worden, anders is de kortingscode niet geldig voor uw bestelling
*** In het geval dat u uw bestelling retourneert is uw kortingscode niet opnieuw geldig voor uw volgende bestelling
Let op! Helaas is het niet mogelijk om na het plaatsen van een bestelling achteraf een kortingscode of cadeaubon te verrekenen. Ook de serviceteam kan u hierbij niet helpen. U kunt de kortingscode of cadeaubon uiteraard bij uw volgende bestelling gebruiken.
Ik krijg geen e-mail ontvangstbericht van mijn cadeaubon?
Indien u de cadeaubon e-mail niet binnen enkele ogenblikken heeft ontvangen van It’s My Hair.nl is dat mailtje mogelijk in de map ‘Ongewenste E-mail’ terecht gekomen of u kunt F5 drukken om uw scherm te refreshen. Kijk in die “Ongewenste E-mail map” of “Spam map” of daar berichten staan die u wel wilt ontvangen. U kunt de mailtjes van It’s My Hair.nl in uw map “Postvak IN” ontvangen als u de instelling van uw e-mail aanpast door ons mailadres als gewenste mail aan te merken.
Hoe gebruik ik mijn Kortingscode?
– Kortingscode is mogelijk niet van toepassing op afgeprijsde artikelen
– Kortingscode is mogelijk gebonden aan bepaalde categorieën of acties
– Kortingscode is mogelijk niet geldig voor sommige artikelen
– Kortingscode heeft een beperkte geldigheidsduur
– Kortingscode is mogelijk gekoppeld aan een minimale en/of maximale bestelwaarde**
– Kortingscode is slechts eenmaal geldig en verliest na het definitief maken van een bestelling haar waarde.
– Verrekening na bestelling en uitbetalen in contanten is NIET mogelijk
Wasvoorschriften en tips wist u dat?
Betaling onder Rembours
Online bestellen wel veilig?
Levertijd van mijn bestelling
Producten levertijd 1-3 werkdagen
Post NL Pakket Rembours
Producten levertijd 1-3 werkdagen
Bij verzending ontvangt u een email met de barcode van uw pakket, waarmee u uw bestelling kunt volgen via Track & Trace. Orders geplaatst én betaald op maandag-vrijdag vóór 15:00 worden dezelfde dag in behandeling genomen, m.u.v. feestdagen. Orders geplaatst én betaald op maandag-vrijdag ná 15:00 worden de volgende werkdag in behandeling genomen. Heeft u uw bestelling niet ontvangen binnen de aangegeven werkdagen na verzending neem dan contact op met het It’s My Hair Serviceteam.
Alvorens uw bestelling te kunnen verwerken, dienen wij de betaling eerst ontvangen te hebben. Dit is het geval bij IDEAL en PAYPAL betalingen. Bij Bankoverschrijving moet u rekening houden met 2 tot 3 dagen verwerkingstijd. Uw order wordt pas in behandeling genomen op het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen. Dit hangt natuurlijk af van de verwerkingstijd van uw bank.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
• iDEAL
• Creditcard
• Mister Cash
• SOFORT Banking
• Overboeking
• Bitcoin
• PayPal
• Paysafecard
Artikel ruilen of retourneren
Wanneer kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Door middel van het invullen van het online retouraanvraag formulier. U ontvangt dan z.s.m. een e-mail met het correcte retouradres. Let op! Vestigingadres is niet het retouradres. Alle retourzendingen die naar deze adres verstuurt worden, worden niet in behandelingen genomen. En gaan automatisch weer retour. Bij afgifte van uw pakket bij een PostNL winkel of postkantoor ontvangt u een afgiftebewijs. Bewaar dit bewijs goed! Dit is uw bewijs dat u het pakket hebt geretourneerd naar It’s My Hair.nl. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.
Artikelen ruilen of retourneren uit verschillende bestellingen?
U kunt verschillende bestellingen in één doos doen. In deze context houdt het in dat de terug te sturen producten in nieuwe, ongebruikte en ongedragen staat zijn en met alle oorspronkelijke verpakkingsetiketten en originele labels aangehecht. Nieuw en ongebruikt betekent dat er geen vlekken op het artikel zitten, dat de labels en etiketten geen tekenen van gebruik vertonen en dat het artikel geen parfumgeur heeft.
Verzendkosten binnen Nederland
Levertijd controle retourzending
Bij ruilen of gedeeltelijk retour zal de waarde van de geretourneerde artikelen inclusief de verzendkosten voor de heenzending worden gecrediteerd op de bankrekening die u heeft gebruikt tijdens het plaatsen van uw bestelling. Restitutie vindt zo spoedig mogelijk plaats en uiterlijk binnen 30 werkdagen.
Deze termijn gaat in op het moment dat wij de artikelen retour hebben ontvangen. Met uitzondering van feestdagen. Het kan tot 10 werkdagen duren voordat restituties bijgeboekt zijn op uw bankrekening. Afhankelijk van de verwerkingstijd van uw bank.
Naar welke landen verzenden wij?
Europa Zone 1
België, Luxemburg, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco) Italie (excl. San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden
Europa Zone 2
Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenie, Slovenië, Slowakije, Tsjechië
Rest van de Wereld
Alle landen.
Wat is hairweaving?
Hoelang blijft een Hairweaving zitten?
Hairweaving moet vervangen worden bij ongeveer 10 a 12 weken.
Wat zijn Microringen?
Hoe worden microringen bevestigd?
Microringen worden bevestigd dmv een pluk eigen haar en een pluk van de weft door een lusje te halen en met een tangetje dichtgeknepen 2 cm van de hoofdhuid.
Zijn microringen schadelijk voor mijn eigen haar?
Nee, microringen zijn niet schadelijk voor het eigen haar, omdat er geen hitte, lijm of andere chemicaliën aan te pas komen.
Hoelang blijven de microringen zitten?
Wij adviseren om de microringen rond 6 weken te vervangen en de weft banen omhoog te laten plaatsen.
Hoe worden klachten behandeld?
Uw klachtbrief stuurt u onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar het e-mail adres, die u kunt opvragen middels het online contactformulier. Zodra wij uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen 14 werkdagen na de ontvangstbevestiging.
Hoeveel weft banen heb ik nodig voor verlenging?
Hoeveel weft banen nodig voor volume?
Voor een verlenging heb je ongeveer 4 tot 6 weft banen nodig.
Hoeveel weft banen nodig voor verlenging / volume?
Voor een verlenging/Volume heb je ongeveer 10 tot 12 weft banen nodig.
Hoe verzorg ik mijn weft banen?
Wij adviseren om alle haarverlengingen goed te verzorgen met een parabenen vrije/sulfaat vrije shampoo en conditioner, hetzelfde geldt voor een masker. Als je het haar wilt stijlen, tot 180 graden hitte en altijd het haar beschermen met een hitte bestendige olie of spray.
Hoe lang kan ik doen met weft banen ?
Mits goede verzorging van de weft banen 10 tot 12 maanden.
Hoeveel weft banen haal ik uit een bundel?
Uit een Weft bundel haal je gemiddeld 4-5 weft banen. Was het haar 1x per week.
Hoe was je je hair by djayrell product?
Wasvoorschriften en verzorging Djarell Haarwerken
- Haarwerk 1x per week wassen met een sulfaat en parabeenvrij shampoo en conditioner/masker. (te verkrijgen bij Itsmyhair.nl)
- Haarwerk/Haarstuk voor de wasbeurt uitborstelen.
- Borstel of kam je haarwerk/haarstuk van onder naar boven.
- Wasvoorschrift: leg je haarwerk in lauw warm water met de shampoo, strijk de haren in één richting.
- Spoel je haarwerk/haarstuk uit.
- Doe de conditioner en/of masker in het haar en laat dit een paar minuten intrekken, daarna uitspoelen.
- Dep je haarwerk/haarstuk droog met een handdoek om overtollig water te verwijderen.
- Gebruik een leave-in conditioner en schud je haarwerk/haarstuk heel lichtjes los.
- Hang de haarwerk/haarstuk op of plaats het stuk op een pruikenhoofd en laat dit op kamertemperatuur opdrogen.
- Nadat het haarwerk/haarstuk droog is, kan je het borstelen en tangen/krultangen naar gewenst model.
- Tangen/krultangen nooit hoger op een stand van 180ºC. Let op! Welke stijl/krultang je gebruikt, en lees altijd eerst goed de gebruiksaanwijzing voordat je het haar hiermee gaat stylen, te heet beschadig je het haar mee.